Hoe verloopt bij u de in- en verkoop van zorg?

Kom naar de MDFT Managersdag en laat u inspireren!voorzijde-uitnodiging-managersdag-2016-tbv-social-media_14092016

Hoe zorg je ervoor dat de gemeente de zorg inkoopt, die jouw instelling levert, bijvoorbeeld MDFT? Welke informatie vindt de gemeente belangrijk en hoe kunt u deze informatie op de juiste manier geven? Zodanig dat de inkoper bij de gemeente zijn pen oppakt en een handtekening zet. Op deze vragen zullen we op donderdag 6 oktober antwoord proberen te geven
tijdens de Managersdag van Stichting Jeugdinterventies.

Samen op zoek naar ideeën

Sinds de transitie zijn gemeenten verantwoordelijk voor de inkoop van zorg. Voor alle partijen een nieuwe situatie waarbij het zoeken is naar een goede samenwerking. Tijdens een inspirerende middag wil Stichting Jeugdinterventies u daarom een kijkje in de keuken geven van enkele collega instellingen. Hoe pakken zij dit aan? Vervolgens gaat u met de overige deelnemers in discussie over hoe je met eventuele uitdagingen tijdens dit traject kunt omgaan. Zo gaat u aan het einde van de middag naar huis met nieuwe ideeën en inspiratie over hoe uw organisatie het in- en verkoopbeleid van (evidence-based) methoden kan vormgeven of aanscherpen.

Aanmelden

Wilt u zich laten inspireren? Kom dan donderdag 6 oktober naar De Roskam in Houten. De Managersdag start om 12.00 uur. Het programma eindigt om 16.00 uur. U bent daarna vanaf 16.30 uur van harte welkom op de feestelijke certificeringsbijeenkomst van uw nieuwe MDFT-therapeuten en supervisors op dezelfde locatie. Als u zich nog niet heeft aangemeld kunt u dit alsnog doen door een mail te sturen naar info@stichtingjeugdinterventies.nl.

Wilt u graag uw collega meenemen of een van uw relaties bij de gemeenten met wie u samenwerkt? Ook zij zijn natuurlijk van harte welkom en kunnen zich via dit mailadres aanmelden. Uiterlijk 3 oktober ontvangt u van ons het complete programma en een routebeschrijving.