Heb jij je al aangemeld voor de MDFT Masterclass?

Op donderdag 24 november vindt de jaarlijkse MDFT Masterclass plaats. Een interactieve en interessante dag waarin MDFT-therapeuten met een certificaat B, nieuwe ideeën en inspiratie op kunnen doen voor de toepassing van MDFT in hun dagelijks werk

Thema: Ooit een normaal mens gezien? De relatie tussen MDFT en psychiatrie.

Dit jaar is het thema ‘Ooit een normaal mens gezien? De relatie tussen MDFT en psychiatrie.’ We gaan aan de slag met de toepassing van MDFT bij jongeren en/of ouders met psychiatrische stoornissen. In het ochtendprogramma ligt de nadruk op kinderen van ouders met psychiatrische problemen en in de middag op de psychiatrische problematiek van jongeren zelf.

09.30 – 10.00 uur Ontvangst en en registratie in De Schaapskooi
10.00 – 10.20 uur Welkom, korte update visie MDFT op Psychiatrie (Dhr. drs. K. Mos)
10.30 – 11.20 uur Lezing door mw. drs. L.H. Wenselaar
11.20 – 11.40 uur Pauze
11.40 – 12.30 uur Lezing door ervaringsdeskundige
12.30 – 12.45 uur Vragen
12.45 – 13.30 uur Lunch
13.30 – 14.30 uur Deel 1 workshops*
14.30 – 14.45 uur Pauze
14.45 – 15.45 uur Deel 2 workshop*
15.45 – 16.15 uur Plenaire afsluiting
16.15 – 17.00 uur Borrel

*In het middagprogramma worden 4 workshops gegeven (ADHD, Angst/depressie, Borderline, Autisme). Iedere deelnemer aan de Masterclass kan deelnemen aan één workshop. Tijdens de inloop van de Masterclass (tussen 9.30 en 10.00uur) ontvangt je supervisor een aantal tickets voor iedere workshop. Binnen je team kun je onderling afstemmen wie welke workshop bijwoont. Zo is er bij iedere workshop iemand van je team aanwezig en kan de kennis later onderling gedeeld worden. Op deze manier haal je als team de meeste kennis op uit de Masterclass.

Voor wie?

De MDFT Masterclass is bedoeld voor alle MDFT-therapeuten met certificaat B en waarvan de instelling een serviceovereenkomst heeft afgesloten met Stichting Jeugdinterventies. Gezien de grote hoeveelheid therapeuten, is het niet mogelijk introducees mee te nemen die niet onder de serviceovereenkomst vallen.

Waar en wanneer?

De MDFT Masterclass wordt georganiseerd op 24 november 2016 in Conferentiecentrum Drakenburg in Baarn. Je bent vanaf 9.30 uur van harte welkom voor koffie of thee. Om 10.00 uur start het programma en rond 16.15 zullen we afsluiten.

Meer informatie en aanmelden

Heb je vragen over de Masterclass, dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen Aanmelden kan door het aanmeldformulier in te vullen en op te sturen. Rond 15 november sturen we je het definitieve programma en de routebeschrijving.