Gevraagd: Opleidingskundige voor 24-28 uur per week

Krijg je energie van het ontwerpen, ontwikkelen en/of implementeren van (digitale) trainingen (en dat kunnen ook opleidingen, workshops en cursussen zijn)? Ben je ondernemend en klantgericht? Besef je dat leren en ontwikkelen onder invloed van technologie en nieuwe inzichten ervoor zorgt dat we steeds vaker digitaal leren? Dan heeft Stichting Jeugdinterventies (SJI) een uitdagende functie voor je!

Over SJI

SJI is al meer dan 10 jaar hét opleidingsinstituut voor Multidimensionele Familietherapie. Daarnaast trainen wij professionals in gezinsgericht werken. Onze kennis en kunde liggen in het systemisch werken met jongeren en gezinnen waar de problemen complex en langdurig zijn. Ons talent is om professionals zo goed mogelijk te trainen in het werken met deze jongeren en hun gezinnen. aast trainingen bieden wij boosterdagen, masterclasses en netwerk bijeenkomsten. Dat doen wij in Nederland en Europa. Wij hebben de ambitie om ons trainingsaanbod te verrijken en te verdiepen en tevens onze doelgroep te verbreden.

Functiebeschrijving

Als opleidingskundige binnen ons team bij SJI werk je samen met o.a. onze eigen experts en trainers uit het werkveld om leertrajecten te ontwikkelen. Deze leertrajecten voorzie je van theorie, (praktijk)opdrachten, formatieve en summatieve toetsen, etc. Dit doe je aan de hand van een didactisch concept en (aangeleverde) materialen. Als ontwikkelaar werk je mee aan alle studiematerialen die SJI ontwikkelt voor onze cursisten.

Naast ontwikkeling denk je mee om het bestaande portfolio aan trainingen en cursussen te verbeteren.

Waarom jij ons team wilt komen versterken:

De werkzaamheden bestaan uit de volgende kerntaken:

Functie-eisen:

Interesse? Stuur je sollicitatie naar Inge Krijgsman t.a.v. Mevrouw N. Groenewegen, i.krijgsman@stichting jeugdinterventies.nl voor 28 november 2019. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 9 december.