Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Inhoud

Stichting Jeugdinterventies streeft ernaar om op deze website betrouwbare en actuele informatie te bieden. Zij kan echter niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze wordt ontvangen of juist is in de context waarin deze wordt gebruikt.

Stichting Jeugdinterventies is niet aansprakelijk voor het gebruik van de hier gegeven informatie of voor schade (in welke vorm dan ook), direct of indirect veroorzaakt door het gebruik van deze site. Stichting Jeugdinterventies accepteert geen aansprakelijkheid voor onjuistheden en voor onjuiste informatie van derden waarnaar in deze site verwezen wordt.

Hyperlinks

Bepaalde hyperlinks op deze website verwijzen naar websites van derden waarop Stichting Jeugdinterventies geen invloed heeft. Stichting Jeugdinterventies kan niet garanderen dat de informatie geboden via links of op websites en in documentatie van derden juist is.

Privacy

Alle gegevens die u op deze site invoert worden uitsluitend gebruikt voor het geformuleerde doel. Stichting Jeugdinterventies stelt zonder uw toestemming geen persoonlijke gegevens aan derden ter beschikking. Klik hier voor onze privacy statement.