MDFT
Goverment
Referrer

Nieuwsbrieven Stichting Jeugdinterventies

Ons doel als stichting is om jongeren met gedragsproblemen op een goede manier te begeleiden naar een mooie toekomst. Dit doen wij door professionals die werken met deze jongeren op te leiden. Niet alleen professionals binnen de jeugdzorg, ook professionals binnen het onderwijs en bij gemeenten. Hierbij vinden wij het belangrijk om al deze professionals ook met elkaar in verbinding te brengen. Met de nieuwsbrief willen wij onze relaties en andere geïnteresseerden op de hoogte houden van activiteiten en ontwikkelingen binnen SJI, andere instellingen en de markt. Denk hierbij aan:

• ontwikkelingen binnen Stichting Jeugdinterventies
  • interessante projecten waar Stichting Jeugdinterventies en/of haar partners aan mee werken
  • mooi succesverhalen van onze klanten en relaties
  • belangrijke ontwikkelingen binnen de markt

Deze nieuwsbrief zal 3 tot 4 keer per jaar verzonden worden. De onderwerpen in de nieuwsbrief hoeven natuurlijk niet alleen te gaan over de activiteiten van SJI. Wij vinden het juist leuk om ook verhalen van onze relaties te delen. Heb je een mooi verhaal of een interessant project? Vul dan het contactformulier in op onze website. Dan kijken we samen met u of wij uw verhaal kunnen opnemen in de volgende uitgave van deze nieuwsbrief.

Nieuwsbrief Stichting Jeugdinterventies – uitgave juli 2017

Specialized in system-based thinking and working!